חברת ש.י.ר – שלמה יבוא רכב

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

ש.י.ר - שלמה יבוא רכבש.י.ר שלמה יבוא רכב היא אחד מהפעילים המרכזיים בענף הרכב בארץ. החברה, שמייבאת את דגמי אופל לארץ גם עוסקת בתחומים רבים נוספים בתחום התחבורה והרכב באמצעות חברות נוספות הקשורות אליה.

שלמה החזקות

זוהי אחת החברות ששייכות לתאגיד שלמה החזקות. סקירה זו אמנם לא עוסקת בתאגיד כולו אך ראוי לומר באילו תחומי פעילות הקשורות לענף הרכב יש לחברה פעילות משמעותית (בדומה לנהוג בקבוצות רכב מובילות אחרות).

בין תחומי הפעילויות בענף הרכב ניתן למצוא:

ייבוא רכבים חדשים – באמצעות ש.י.ר שלמה יבוא רכב.

שירותי ליסינג, בין היתר גם ללקוחות עסקיים וגם לציי רכב, לרבות שירותי תחזוקה ותפעול – השירות ניתן באמצעות חברות הבת שלמה רכב וכן ש.צ.ר.

השכרת כלי רכב מסוגים שונים, לתקופות זמן קצרות או בינוניות – פעילות זאת נעשית באמצעות חברת הבת שלמה תחבורה.

מכירה ושיווק של פוליסות ביטוח – עם דגש מרכזי על כאלה הקשורות לרכב (פוליסות חובה, צד ג' וכדומה) – פעילות זאת נעשית באמצעות שלמה ביטוח. יש לציין שלחברה פעילות נוספת בענף הביטוח ביחד עם חברות זרות.

פעילות טרייד אין ומכירת כלי רכב משומשים.

לחברה שירותי תחזוקה, תפעול ואספקת חלפים. השירות ניתן בין היתר באמצעות מוסכים ונותני שירות הקשורים עם החברה בהסכמים שונים. יש פעילות בתחום זה גם בארץ וכן גם מעבר לים. בנוסף, מלבד פעילותה בחברת הבת ש.י.ר מחזיקה גם נפח פעילות משמעותי בקבוצת כלמוביל, חברה מובילה נוספת בענף יבוא הרכב לארץ.

ש.י.ר – יבואן רשמי של חברת אופל

אופל, שהינה חברה שהוקמה במקור בגרמניה שייכת כיום לתאגיד הרכב האמריקאי גנרל מוטורס, לאחר שנרכשה בשנות השלושים של המאה הקודמת. דגמי אופל השונים זוכים להצלחה יתרה בעולם עם דגש על השוק האירופי.

גם בארץ קיים ביקוש קבוע למותגי החברה השונים. בין המותגים המיובאים ארצה ניתן למצוא את אופל אדם, אופל אינסיגניה, אופל אסטרה, אופל אסטרה ברלינה, אופל זפירה, אופל מוקה, אופל מריבה, אופל קורסה, אופל קסקדה.

ש.י.ר – סניפים ואולמות מכירה

בדומה לחברות רכב אחרות, מחזיקה חברת ש.י.ר סניפים ואולמות מכירה בכל רחבי הארץ (בנוסף למרכזי שירות). באולמות המכירה ניתן להתרשם מהדגמים השונים והאולמות פרוסים באתרים הבאים:

  • אולם תצוגה ומכירה אשדוד – רחוב האורגים 7 אזור התעשייה
  • אולם תצוגה ומכירה באר שבע – רחוב סולד 8
  • אולם תצוגה ומכירה הרצליה – רחוב הסדנאות 11
  • אולם תצוגה ומכירה חיפה – רחוב מקלף 14
  • אולם תצוגה ומכירה ירושלים – רחוב הסדנא 2
  • אולם תצוגה ומכירה נצרת – רחוב דרך עפולה הישנה 41
  • אולם תצוגה ומכירה צריפין – קריית שלמה
  • אולם תצוגה ומכירה תל אביב – רחוב המסגר 30
לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם