מ.ס.י מכוניות ספורט לישראל: מוקד שירות

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מוקד שירות מ.ס.י. מכוניות ספורט ישראלדגמי פורשה מהווים שם נרדף ליוקרה בתחום הרכב. המותג התחיל את דרכו בגרמניה בשנת 1931, עת נוסדה בשטוטגרט שבגרמניה חברה שהעניקה שירותי ייעוץ ופיתוח לתעשיית הרכב.

ייצור מסחרי של רכבי פורשה החל עם תום מלחמת העולם השנייה, כאשר במהלך השנים בנה לעצמו המותג מוניטין חיובי כרכב ספורט ויוקרה מהשורה הראשונה.

לפורשה מספר דגמים מובילים בתחומם, דוגמת פורשה קאיין, פורשה פאנאמרה או פורשה 911, שמיועדים כולם לעשירונים העליונים בחברה.

לישראל מיובאים דגמי פורשה מזה עשרות שנים. החברה שעסקה בייבוא רכבי פורשה בישראל, עד לפני מספר שנים, היא מ.ס.י מכוניות ספורט לישראל. מאמר זה מגיש סקירה מקיפה של החברה.

מ.ס.י – היבואנית הרשמית של פורשה לישראל

מ.ס.י – מכוניות ספורט לישראל בע"מ היא היבואנית הרשמית של פורשה לישראל. החברה, מקבוצת מכשירי תנועה, מייבאת לישראל ומשווקת את הדגמים המובילים של המותג, דגמים המוצגים באולמות התצוגה שלו. הייבוא של רכבי פורשה לישראל התחיל בשנת 1998, כאשר הסוכנות הראשונה של פורשה נפתחה בתל אביב.

הסניף המרכזי של החברה הוא ברחוב מנחם בגין בתל אביב. יש לציין כי למרות שהייבוא של רכבי פורשה לישראל אכן התבצע על ידי מ.ס.י – מכוניות ספורט לישראל, הוא היה מצומצם ביחס למרבית דגמי הרכב האחרים. הסיבה העיקרית לכך היא כלכלית במהותה, כאשר ייבוא הרכבים האלה לישראל נחשב ליקר בקנה מידה משמעותי, פועל יוצא של תג המחיר הגבוה שלהם.

חברת מ.ס.י מכוניות ספורט לישראל הייתה היבואנית הרשמית של פורשה לישראל במשך כ-17 שנה. בשלהי שנת 2013 פורסם כי פורשה ישראל תעבור לידיה של צ'מפיון מוטורס, היבואנית של קבוצת פולקסווגן. צעד זה לא הפתיע אנשים שבקיאים בתחום הרכב: בשנת 2009 הפכה פורשה לחלק אינטגרלי בקבוצת פולקסווגן העולמית, ומכאן שהרצון של צ'מפיון מוטורס לחלוש גם על רחבי פולקסווגן היה בתי נמנע.

טיפולים לרכבי פורשה

לצד הייבוא של רכבי פורשה, ברור שנדרש לחשוב על המצבים בהם מחזיקים כבר ברכב היוקרתי הזה, וזקוקים לשירותים נקודתיים עבורו. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שפועל בישראל מערך שירות מקיף עבור רכבי פורשה.

במרכזי השירות ניתן לבצע טיפולים שונים לרכבים היוקרתיים האלה, בתחומים דוגמת מכונאות רכב, חשמל רכב, פחחות וצבע, ולצד זה גם לרכוש ולהתקין חלקי חילוף עבור הרכבים האמורים. בנוסף, ניתן לבצע בהם בדיקות, אבחונים ודיאגנוסטיקה של הרכב, להכין אותו לקראת מבחני הרישוי השנתיים וכן הלאה.

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם