סמל"ת – סוכנות מכוניות לים התיכון

לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מוקד שירות סמל"ת - סוכנות מכוניות לים התיכוןחברת סמל"ת, סוכנות מכוניות לים התיכון היא אחת מהפעילים בענף הרכב בישראל. החברה, שמשווקת כמה וכמה מותגים מובילים מנהלת קשרים עם יצרני רכב איטלקיים וגם אחרים.

במקביל לפעילותה כיבואן מתפעלת החברה גם מערך של שירות ותחזוקה באמצעות מוסכים ומרכזי שירות בכל רחבי הארץ. מטרת הנהלת החברה היא לשפר את מעמדה בענף הרכב בארץ, לגדול ולהתרחב ולהמשיך להביא חידושים ומותגים נוספים לארץ.

בשנים האחרונות שילשה החברה את מצבת כח האדם שלה, וגם נתוני מסירות הרכבים שאותם היא מייבאת גדלו במידה ניכרת. המטרה המוצהרת של מנהלי החברה היא להמשיך ולגדול מבחינה עסקית תוך שמירה על רמת שירות ללקוח.

סמל"ת – יצרנים ומותגים

תאגיד סוכנות מכוניות לים התיכון מייבאת ארצה כמה מותגי רכב איטלקיים בעלי מסורת ארוכת שנים. לאחרונה נמסר שהחברה, ששואפת להגדיל את נפח השוק שלה באופן משמעותי, מנסה לחדש בין היתר על ידי יבוא של רכבי סובארו. צעד זה, שטרם ברורות ההשלכות שלו, מתווסף ליבוא מותגי פיאט, אפלא רומאו ולנצ'יה.

פיאט – חברת הרכב האיטלקית הידועה, שנוסדה בסוף המאה התשע עשרה הינה בעלת היסטוריה עשיה בתחומי הייצור המכאני ולא רק של מכוניות. לצד מכוניות ומשאיות היא עסקה גם בייצור של מנועים, טרקטורים ועוד. לארץ מיובאים מותגי פיאט כגון פיאט 500, 500L, פיאט דובלו, פיאט פיורינו, פיאט קובו, פיאט 500C, פיאט 500X, פיאט פונטו, פיאט פנדה.

אלפא רומאו – מותג רכב מוביל, בעל שם והיסטוריה בענף המרוצים המוטוריים ובייצור מכוניות בעלות מעוף ויוקרה. בארץ ניתן למצוא דגמים כגון אלפא רומיאו 4C, אלפא רומיאו ג'וליטה, אלפא רומיאו מיטו ועוד.

לנצ'יה – זוהי חברת רכב איטלקית ידועה, כיום חלק מקונצרן פיאט. החברה הקומה בתחילת המאה העשרים וכיום היא למעשה האחראית לרכבי היוקרה של פיאט. על שמה של החברה רשומות הצלחות מסחררות בענף המרוצים והדגמים שלה ידועים בנועזות, ייחוד ואופי. בארץ ניתן למצוא בית היתר את לנצ'יה אפסילון, לנצ'יה דלתא, לנצ'יה תמא.

בנוסף, מיבאת סמל"ת את המותג אבארט, מותג איטלקי ייחודי של רכבי ספורט מתוצרת פיאט. המותג החל את דרכו בשנות החמישים והפך בהמשך לחלק מחברת פיאט תוך שמירה על עצמאות בעיצוב ובפיתוח. בין המותגים בארץ ניתן למצאו את אבארט 500 ואת אבארט איבו.

אולמות תצוגה וסוכנויות

לצורך רכישה ו/או התרשמות מהדגמים והמותגים שמשווקת סמל"ת בישראל ניתן לפנות לאולמות מכירה וסוכנויות רכב ברחבי הארץ. הסוכנויות, שברובן ניתן למצוא כמה מותגי רכב שונים נמצאות באתרים הבאים:

  • אולם תצוגה ראשי – יגאל אלון 90 תל אביב
  • פנקס 26, אזור התעשייה נתניה
  • התעשייה 19, רעננה
  • חדרה, האומן 1
  • חיפה, שדרות ההסתדרות 104
  • גדוד 22, עכו
  • נצרת, אזור תעשיה רחוב 2002
  • העמל 43, אשדוד
  • דרך בית לחם 142, ירושלים
לפרטים ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם